تولیدات اختصاصی مرکز موسیقی صداوسیما برای انتخابات
رسانه ملی با تولید موسیقی انتخابات در فضای همدلی، حماسه و مشارکت ملی به استقبال انتخابات می رود.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمدمهدی نراقیان، رئیس مرکز موسیقی صداوسیما با اشاره به حضور فعال این مرکز در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با تشکیل کمیته موسیقی در ستاد انتخابات صداوسیما ت گذاری، تولید، تأمین و نظارت بر موسیقی انتخاباتی رنگ جدی تری به خود گرفته است.
وی تصریح کرد: در دوره های گذشته، تنها نماینده این مرکز در ستاد حضور داشت اما تشکیل این کمیته نشان از اهتمام رسانه ملی به نقش موسیقی در فضای انتخابات دارد.
به گفته نراقیان، برای اولین بار تلاش شده است تا در کنار هویت بصری ویژه شبکه ها، هویت موسیقیایی نیز برای انتخابات طراحی شود که حاصل آن، بیش از 40 دقیقه موسیقی ارکسترال با لحن و سازبندی ایرانی است که تأمین کننده فضای موسیقیایی آرم استیشن ها، مناظره ها و بخش های خبری است. مهم ترین ویژگی این موسیقی حس همدلی، حماسه و مشارکت ملی همراه با شور و هیجان است که به دلیل وجود آواهای جمعی، فضاهای وحدت، تحرک و نشاط را نیز در شنونده تقویت می کند.
وی تصریح کرد: قالب این موسیقی، کلاسیک ارکسترال است که تلاش می کند در 8 تا 10 تم با رنگ آمیزی مختلف عواطف و احساسات مردم را به نمایش بگذارد.
رئیسمرکز موسیقی صداوسیماگفت: با تدابیر اتخاذ شده و جلساتی که با شبکه ها برگزار شده است، امیدواریم آسیب های ناشی از استفاده از موسیقی های تامینی که در دوره های قبل انتخابات شاهد بودیم، به حداقل ممکن برسد.
نراقیان در پایان از تولید بیش 10 قطعه نماهنگ جدید و ارسال هفتگی آثار منتخب تامینی با توجه به ویژگی های هر دوره از انتخابات برای شبکه ها خبر داد و با اشاره به حضور فعال موسیقی مراکز صداوسیما در انتخابات گفت: مراکز صداوسیما در هر دوره تولیدات فاخر و شنیدنی با تکیه بر موسیقی نواحی تولید می کنند و به روال دوره های قبل، بخشی از بهترین های آن ها در اختیار شبکه های سراسری گذاشته خواهد شد.
در ادامه محمدرضا علیقلی ازجمله آهنگسازان صاحب ایده و باسابقه در سینمای ایران که آهنگسازی این آثار را بر عهده دارد گفت: در تولید این آثار به رهبری ارکستر آرش امینی صد نفر متشکل از 80 نوازنده، بیش از 30 خواننده کر و عوامل اجرایی حضور داشتند و آلبومی از این آثار در آینده به شکل مجزا منتشر خواهد شد.

سال گذشته ۲۰۰ هزار دلار فرش تولیدی استان مرکزی به خارج از کشور صادر شد

میشائل هایدن که بود؟

یادداشت رسیده | تهاجم فرهنگی چگونه عمل می کند؟

موسیقی ,انتخابات ,های ,صداوسیما ,دوره ,مرکز ,است که ,دوره های ,برای انتخابات ,این آثار ,موسیقی صداوسیما ,مرکز موسیقی صداوسیما

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
servicejadooei autocad10 mediadown mount mamedia nikanfarayand1 freebitcoin9 loxlox6 niloofareabist rezevgardeshgar